Kayıtlar

2010 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Annemi İstiyorum!

Resim
Dünyaya geldiğimde aldığım ilk nefesle annemin kokusunu içime çektim.Annem bana “korkma” dedi kısık bir sesle.Sıcacık dudaklarıyla küçücük alnıma bir öpücük kondurdu.”Korkma ben burdayım”. Ben küçüktüm ama hiçkimse beni üzemezdi, biliyordum.Annem başımı boynuna yatırıp fısıldadı;
“Korkma bebeğim, ben yanındayım…”
Türkiye’de pek çok kadın farklı sebeplerden dolayı erken doğum yapmak zorunda kalıyor.Devlet doğum iznini doğumdan önce sekiz, doğumdan sonra sekiz olmak üzere toplam 16 hafta doğum izni veriyor.Fakat erken doğan bebeklerin normal doğan bebeklere göre daha fazla bakıma ve anne sütüne ihtiyaçları olduğu halde bu süreyi kuvözde geçiriyorlar.Prematüre bebekler kuvözden çıktıkları anda anneleri işe başlamış oluyor.O zaman erken doğan bebeklerin annelerine daha fazla izin süresi verilmesi gerekmez mi?
Sizde bu mantıklı görüşe katılıyorsanız lütfen http://www.annemiistiyorum.com/ ‘u ziyaret ediniz.
Resim
bu hafta sonu hava çok güzeldi oğlumun rabia teyzesi geldi istanbuldan,böylece havamız daha da güzel oldu teyzemizle ,teyzesiyle koşturdular oynadılar çok eğlendi burakcım ama ablamı çok sık görmediği için ablamın teyzesi olduğunu tam kavrayamadı sanırım ,bende ablama daha sık gelki unutmasın çocuk sadece 1 teyzesi var sanıyor dedim,teyzemizde zaten farkında o da çok üzülüyor ama işi çok yoğun olduğu için hafta sonları bile gelip gitmek külfet oluyor ,o geldiğinde de biz çok seviniyoruz ve herşey güzelleşiyor birden :) pazar günü de çıktık gezdik gönlümüzce,arabamız yoktu eşimi uzun süre yürüttüm burakcım da arabasında sürekli etrafı seyretti sıkılınca kucağımıza geldi...alışveriş merkezine gittik ve oyuncaklara bindi ....burak oyuncaklarda iken dedim ki geçen sene burak kucağımızda veya arabasında geçiyorduk buralardan ve hiç yaklaşmıyorduk buralara hiç , ama şimdi büyüdü ve kendisi binmek istiyor artık oyuncaklara...artık büyüyor burağım dedim büyüdü koşuyor kendince şarkılar söylü…
ANNE OLMASAYDIM EĞER

Ben anne olmasaydım eğer...
Topuksuz ayakkabılarla da şık olunabileceğini bilmeyecektim.
Hamileliğim... esnasında 80'li kilolara kadar çıkıp kendi çapımda ilk defa bir alanda rekorumu kıramayacaktım.
O küçücük ellerle renkli kartonlardan yapılmış bir kâğıt parçasının bu kadar değerli olabileceğini öğrenemeyecektim.
Kan yapsın diye danadili haşlayıp üzerine yumurta kırıp ağzının tadına da uysun diye çikolatalı pudingle karıştırmak gibi yaratıcılığın sınırlarını zorlayan tarifler keşfedemeyecektim hiç.
Su almak için elimde kumanda ile buzdolabını açtığımda kumandayı buzdolabına koyacak kadar ya da evden çıkarken telsiz telefonu çantama atacak kadar kendimden geçmeyecektim.
Birinin canı yandığında ötekinin bu acıyı hissedebilmesinin sadece ikiz kardeşlerde olduğunu sanacaktım.
Sabahın köründe gözü kapalı mutfağa kadar gidip, süt ısıtıp yine gözü kapalı dönme yeteneğini kazanamayacaktım.
Üzümün çekirdeklerini tek tek çıkarmak için insanüstü bir uğraşa asl…

çulata

Resim
hangi çocuk sevmez çikolatayı veya hangimiz sevmeyiz , ben bayılırım çikolataya hele şu kilo alma korkusu olmasa ekmek gibi su gibi tüketirim gibi geliyor bitter çikolata favorim ve beyaz çikolata :))) oğluşumda bana çekmiş olacak ki ne zaman konuşsak kendisiyle çulata istiyorum diyor.dün eşim öğle saatlarinde eve uğramış ve burağa yakalanmış,baba bakkala gidek demiş (gidek elazığdan döndükten sonra ağzında,unuttu bizim kuzu gidelimi ,gidek diyor ...bizde alıştık ses çıkarmıyoruz şimdilik :) ) ne alacağız bakkaldan demiş babamız ..."baba çulata alalım demiş " gitmişler bakkala ve almışlar çulataları gelmişler,yanlız  burak öyle aldığı çikolataları hemen oturup yiyen bir çocuk değil ancak yarısını tüketiyor geri kalan da anneye yani bana :)) tek bitirdiği  toto'lar içinden çıkan oyuncakları bi heves babasıyla yapıyorlar....evde aniden burağın sesini duyuyoruz "anne ben bakkal didiyom "......"ne alacaksın annecim bakkaldan"....."çulata alcam".…

çanta çanta çanta :))

Resim
bir çok bayanda olduğu gibi bende de çanta ve ayakkabı tutkusu var :)) sayamadığım kadar ayakkabım ve çantamda olsa "aa hiç ayakkabım yok çantam yok " derim kendimi biliyorum :))) ... ne yapayım buda benim kötü huyum başkaları gibi karşısındaki insana zarar verecek kötü huylarım olacağına,böyle kötü huyum olsun...şimdi gelelim asıl konuya ,ilerde oğlum eğer bu yazıyı okursa anneeee yeterrrr dicek eminim :)) o zamanda mı bu huyların vardı dicek çünkü ben bu kötü huyumu seviyorum asla da vazgeçmicem :)))) peki hepimizin her kıyafetimize uyacak her kıyafetimiz ile kullanacağımız çantamız var mı ? şahsen benim yok ...dünyaca ünlü çanta markalarından kullandık mı ? ...çok azz.....ve gece bir davete gittiğimiz zaman ayakkabı ve çanta çok önemlidir .......
işte luxinabox
bizi flörte davet ediyor Bu açık davet, yurtdışında oldukça rağbet gören ve artık Türkiye'de de vuku bulan çanta kiralama hizmetinden başka bir şey değil ... yaşasınnn :)))) Luxinabox, sezonluk veya klasikleşmiş …

down sendromu

dün akşam eve gitmek için hergün itiş tepiş bindiğimiz otobüse 2 durak önce binerek kendime otobüste yer bulmayı ve dışarda kalmamayı başarabildim :)) işten biraz erken çıkmıştım ve oğluma daha erken kavuşacaktım ve akşam birbirimizi daha fazla görecektik yarım saat kazanmıştım mutluydum :) kulağımda kulaklıklar ortalarda bir yerde ayakatayım ve müzik dinliyorum otobüs kalabalıklaştıkça kalabalıklaştı müzik son ses açık ben müzik dinliyorum otobüs her durakda duruyor yeni yolcular biraz daha sıkışacak olmamız vs. derken birden bir ses duydum bir kadın bağırıyordu kulaklıkları çıkarmama bile gerek kalmadı ne dediğini anlıyordum tam omuzumun dibinde duruyordu "yeter artık susun nedir bu kesin artık" diye liseli gençlere bağırıyordu bir anda hepsi sustu sonra gençlerin o vurdumduymaz hayata hakkında hiçbirşey bilemyip ama biz herşeyi çözdük havalarında alaycı kıkırdaşmaları felan kulaklığın bir tanesini çıkardım ve bağıran bayanla göz göze geldik ,gülümsedim kadına ve birden ay…
Resim

kış&uyku&burak

Resim
kış ayı geldi başa çıkamadığım sürekli uyku hali beni mahvediyor ....doktora bile gittim bu yüzden doktorları bilirsiniz hemen şu ilaçları alın  diye bir reçete uzattı ama ben sürekli yorgunum sürekli uykum geliyor o kadar halsizim ki bıraksalar 7/24 uyurum 1 haftadır hava o kadar kapalı ve öyle değişken bir hava var ki nerdeyse gökyüzünün mavisi hiç yok gri puslu bir hava ve bardaktan boşanırcasına yağmur ,sabah 7 de uyanma ve akşam 7-7:30 arası eve girme havanın soğukluğu bir yanda uyku diğer yanda beni ordan oraya atıyor...bu uyku durumu var uzun bir süredir yazın başa çıkabiliyordum hava geç kararınca mecbur uyku modundan kısa içimin geçmeleriyle atlatıyordum ama kış geldi işler bozuldu uykumun gelmesi ve hiç gitmemesi için ortamda müsait kapalı hava cama vuran yağmur damlaları slow müzik sıcak oda daha ne olsun... bu durum beni çok rahatsız edip çoğu zaman sinirli huzursuz ve huysuz yapsada en üzüldüğüm şey akşam eve gidip burakla o kısıtlı zamanı paylaşırken sürekli gözlerimin k…

Kardeş demek hayat demektir...

Kardeş demek hayat demektir... Kimi zaman aldığın nefeste diyebilmek... kimi zaman üzüldüğün anda ka...rşında bulabilmek... Hiçbir zaman sevgili kardeş gibi olamaz... kardeşin aşkı sevigiliden çoktur... Sevgili terk eder, kardeş yanında baki kalır... Sevgili emreder, kardeş teselli eder... Kardeş sevgiliden çok sever... Bilir misin bizde kardeşlik nedir... Nefesin kesilirse, al benim canımı kullan ... senindir... .Yolun sonu uçurumsa eğer... geri dön... İlk adım benimdir !!

annecim seni çok seviyorum

Küçükken annemi ve babamı olur olmaz konularda üzerdik zaman geçti ergenlikde bu üzmeler arttı sonra bitti mi bitmedi hala devam ediyor illaki istemeden de olsa yanlış davranışlarımız yanlış tercihlerimiz yanlış adımlarımız oluyor ve bu kırmalar üzemeler devam ediyor ... dün akşam eve gelirken yol boyunca şunu düşündüm başkası olsa başka birisi beni bu kadar yorsa üzse kırsa tahammül edermiyim dedim ,hayır etmezdim öyle insanı hemen çıkarırım hayatımdan,peki anneciğim nasıl tahammül etmişti ve etmeye devam ediyordu.....Yine biz küçükken cnm annem ,çoğu annenin kullandığı bir cümleyi söylerdi ,birgün anne olacaksınız ve anlayacaksınız ...evet anne oldum 2008 yılında oğlum burak dünyaya geldi ve çok şükür allah bana da anne olmayı nasib etti .... ve sanki annem bir daha anne oldu ....nasıl mı?
Burak daha 2,5 aylık ilken ben işe başlamak zorunda kaldım ,ne burak bana ne de ben burağa tam alışamamışken birbirimizin kokusuna sıcaklığına doyamamışken işe başlamak zorunda kaldım keşke imkan…

burağımın 2.nci yaş günü

Resim
03.09.2010 bu senede doğum günü ramazana denk geldi  burağımın.annem furkanımızın (kuzenimin) vefatı nedeniyle elazığda idi süveybe teyzesi ve rabia teyzesi doğum gününü kutladılar anneannemizde akşam aradı elazığdan oğlumun doğum günü kutlu olsun anneannesi çok seviyor onu dedi ...sonra teyzemler konuştu onlarda doğum gününü kutladılar burağımın tüm ısrarlara rağmen burak telefonda konuşmadı ama kimseyle sesini duyamadılar üzüldüler,en çok da anneannesi :((( .... burağın doğum gününde burağın babaannesindeydik halaları amcaları da oradaydı ramazan olması nedeni ile iftar daveti veriyordu babaannesi ,onun için oradaydık ...malesef orada hiç hatırlayan olmadı burağın doğum gününü.... arkadaşlarım msj gönderdi face'den kutladılar iyki doğdun burak dediler ..evet iyki vardı oğlum iyki doğmuştu hayatım biriciğim .... yemek faslı bitti yola çıktık eve gelirken eşime ona kızgın olduğumu söyledim doğum günü unutulmuştu ,özdilekte durur musun dedim ,geç dönmüştük o saatten sonra bişey yap…

03.09.2010 2.yaş bitti

Resim
bugün oğlumun çiçeğimin gözümün nurunun doğum günü doğdurğu gün daha dün gibi olsada,kucağımda 2 yıl önce öylece masumca yatan meleğim şimdi büyüdü evin altını üstüne getiriyor :) o kadar güzel birgündü ki doğduğu gün ,onun için oğlumun her doğum günü onu gördüğüm hergün benim için sevinçlerin mutlulukların en büyüğü....meğer ne çok şey eksikmiş o yokken oğlum gelince tamamlandı herşey diyorum...öyle çok seviyorum ki burağım seni , kokunu annecim diye sarılışını huysuzluklarını şımarmalarını yarım yamalak konuşmalarını kzıgınlıklarını herşeyini ,sen Allahın bize nasib ettiği en değerli en güzel hediyesin ve emanetsin ,senin için en iyi anne olmak seni en mutlu çocuk yapmak görevim...rabia teyzesi aradı sabah sonrada süveybe teyzeisyle konuştuk ne çabuk büyüdü burak inanamıyoruz daha dün gibi herşey diyor onlarda...anneannesi,kuzenim furkanın vefatından dolayı elazığda o da aradı çok özledim burağı diyor rica minnet bizim bıdık anneannesine sesini duyurdu gün geçtikçe daha da bir tatlı…

23 AYLIK BEBEK GELİŞİMİ

23 Aylık Bebekler :


Küçük toplara çok rahat vurabilir.  Burak yapabiliyor
Kelimeleri birleştirerek kısa cümleler kurar.  Burak yapabiliyor

Kelimelerde ekler kullanabilir.  Burak yapabiliyor
Vücudun bölümlerini tanır ve gösterebilir. Burak uzun süredir yapabiliyor
Resimlerde gördüklerini söyleyebilir. Burak yapabiliyor
Söylenenleri anlar ve uygular.   Burak yapabiliyor
Giysisinin bir parçasını giyebilir.Burak yapabiliyor
Söylenen şarkılara eşlik eder.  Burak yapabiliyor
İzlediği dansları yapmaya çalışır. Burak yapabiliyor
Tuvaleti geldiğinde haber verir.  Asla yapmıyor
Mutfakta kullanılan eşyalara ilgi duyar. Burak yapabiliyor
Diğer çocuklarla oyunlar oynar.  Burak yapabiliyor
Kapıları açıp kapatabilir.  Burak yapabiliyor
Yardımla dişlerini fırçalayabilir.  Burak yapabiliyor
Değişik yiyeceklere ilgi gösterir. Burak yapabiliyor
Şekilleri tanır ve yerlerine yerleştirebilir. Burak yapabiliyor

23.ay



Fiziksel gelişim


2. yaş gününe yaklaşırken, muhtemelen kıyafetlerini kendisi çıkartabilir, bazılarını tekrar …
Resim
Havalar çok sıcak ,sıcak bizden daha fazla çocukları etkiliyor gün içinde sık banyo yaptırmamıza ,cilt bakımına dikkat etmemize rağmen oğluşumun vücudu pişik oldu hep ,hele o bezi bağlıyoruz ya poposuna allahım nasıl dayanıyor bu çocuk diyorum bu sıcakta o beze ,yarım yamalak konuşmasıyla anne sıcak diyor bana , geçen hafta sonu denize götürdük hastalandı oğluşum özellikle sıcaktan çok etkilendi bakalım kış gelincede sıcak havalrı nasıl arayacağız.:)) burağın kelime haznesi çok gelişti söylediğimiz kelimelerin bir çoğunu doğru telaffuz ediyor ,kendini ifade edebiliyor , ne yapmak istediğini bize ne anlatmak istediğini çok rahat anlıyoruz .2 gün önce doktora gittik boyu 87cm kilosu 12,440 çıktı doktor genel durumu iyi görünüyor dedi çok mutlu olduk.bu arada yeğenimi yavaş yavaş kıskanmaya da başladı,ege doğup eve getirdiklerinde onu ilk önce sevimli bir bebek olarak görmüştü kalıcı bir bebek olduğunu tam anlayamamıştı :)) ve çok sevinmişti sürekli bacaklarından öpüyordu hepimiz ege…

meleğimiz geldi 27.07.2010 bende teyze oldum :)

Resim
2 gün önce teyze oldum , ilk defa bir yeğen sahibi oldum olunca da deli oldum sevinçten ....teyze olanlar veya yeğen sahibi olanlar beni çok daha iyi anlarlar,çok ama çok güzel bir duygu insanın yeğeninin olması...hep derler ya teyze anne yarısıdır diye çok doğru bir söz ,sanki kendi çocuğum olmuş gibi sevindim hele kucağıma aldığımda kendi bebeğimmiş gibi ,öyle sıcak öyle tatlı öyle saf ve temiz ki....ahh nerden başlasam bilemiyorum yeğenimi anlatmaya ....2 gün önce salı günü bahar tıp merkezindeydik sabah erkenden sezeryana girecekti benim güzel kardeşim,hepimiz heycanlıyız annem ege'nin babaannesi büyükbabası dedesi ben halası didem babası turgay hepimiz oradaydık,kardşeim amelyata girdiğinde ablamda yetişti istanbuldan kardeşim amelyata gireceği zaman hepimiz çok heycanlandık heycandan hepimiz ağlıyorduk ,kardeşimi amelyathanenin önüne kadar uğurladık sonra kapılar kapandı öyle çok üzüldüm ki dizlerimin titrediğini fark ediyordum...sonra odasına çıktık ve beklemeye başladık he…

baba gel gel gel

Resim
Burak 20.nci ayında , onun büyümesini izlemek onunla oyunlar oynamak muhteşem güzel birşey,en güzelide ,konuşmaya başlamak için kendince yaptığı hazırlıklar o kadar enteresan ki ,çocukları olan aileler bilirler eğer bir çocuğu izlerseniz dil öğrenemenin dilimizi nasıl öğrendiğimizi birebir şahit olarak öğrenirsiniz.Burağın kafası şimdi karmakarışık ama bir o kadar da zeki oluyorlar kolay kolay birşeyi unutmuyorlar ...ilk olarak ağzından garip garip sesler çıkmaya başlamıştı sonra ağzını yuvarlayarak zorlayarak dede baba demeyi öğrendi ,şimdi öğrendiği bir çok kelime var fakat o kelimeleri bir türlü birleştirip cümle haline getiremiyordu ,fakat bundan 4-5 gün önce babası aradı telefonda babasına baba gel gel gel dedi arka arkaya ,ama öyle güzel söylediki ,babası telefonda ben yanında hem çok güldük hemde çok mutlu olduk,burağım şimdi kelimeleri cümle haline getirme savaşı verecek ve biz ona yardım edeceğiz bu konuda.Oğlumun büyümesini izlemek onu kucağıma almak,öpmek öpmek öpmek o kada…

çocuk gelişimi 20-21 ay

Resim
20 Aylık Bebekler :
Elbiselerini çıkarabilir.
Topa tekme atabilir.
2 resmi tanıyarak işaret edebilir.
Yardımla dişlerini fırçalayabilir.
Kalemle karalama yapabilir.
Dans ederken kollarını da kullanır.
Kum ya da su ile oynamaktan zevk alır.
Mutfaktaki araç gereçler ilgi odağı olabilir.
Gördüklerinin aynısını yapmaya çalışır.
Gazeteler ve dergiler ilgisini çeker.
Elektronik eşyaları kurcalamayı sever.
Daha rahat kaşık çatal kullanabilir.
Kapıları açıp kapatabilir.
Ev işlerini taklit eder.

21 Aylık Bebekler :

İlk kısa cümlelerini kurabilir
Gösterilen resimdeki tanıdık nesnenin adını söyler.
Tümsek yerlerden atlamak ister.
Kendi kendine yıkanmak ister.
Büyük parçalı legolarla kule yapabilir.
Yardımla dişlerini fırçalayabilir.
Kendi kendine yemek yiyebilir.
Kendince şarkı söyler, ritme eşlik etmeye çalışır.
Etrafını daha dikkatli izler.
Kitap ya da dergilerdeki resimleri daha çok ilgisini çeker.
Boya kalemlerini kullanabilir.
İsteklerini daha kolay ifade edebilir.
Yüksek eşyalara tırmanmaktan hoşlanır.
Kitap sayfalar…

Şimdiki çocuklar

Resim
Burağım bugün tam 19 ay +13 günlük şimdiki çocuklar ilginç ötesi ,kendi tarzları olan bizlerden farklı genlere sahip çocuklar gibi geliyor bana ... herkes kendi çocuğundan bahsediyor çevremde o kadar enteresan yaşlarından beklenmeyen davranışlar sergiliyorlar ki.Şimdiki çocukların çok çabuk büyüdüklerini düşünüyorum.Ne zaman okuduğumu bilmiyorum ama bir yazı okumuştum uzun zaman önce ABD'de bilim adamları bir araştırma yapılıyormuş ve uzun yıllardır bu  araştırma devam ediyormuş bilim adamlarıda bu araştırmanın sonuna gelmişler,yazıyı tam hatırlamıyorum ama aklımda kalan şu 1980'li yıllardan sonra doğan insanlar üzerinde ve 80'lerden önce ki insalar üzerinde araştırma yapılmış bu araştırmanın sonucunda 80'lerden sonra doğanların genlerinde farklılıklar bulunmuş ...Şimdi ben şimdiki çocuklara bakıyorum çocukluğumuzu ve devam eden hayatımızı düşünüyorum ve gerçekten bizden çok daha farklı hareket ettiklerini bir çok şeyi zaten bilerek dünyaya geldiklerini düşünüyorum.dav…
Resim

Babamız hasta

Resim
Dün öğlen eşim aradı bende çalışıyordum iş yerinde,hastayım çok betül dedi eve geldim yatıyorum...Akşam eve gittiğimde eşimin durumu hiç iyi görünmüyordu gerçekten,banyodan çıkamıyordu isttifra etmekten,onun o halini görünce burak çok korktu ve ağlamaya başladı allahtan anneannemiz ve dedemiz var hemen ilgilendiler burakla biz hastaneye gitmek için çıkarken burak tattaaa tatttaaa diye bağırıyordu :) biz gezmeye gidiyoruz onu götürmüyoruz diye düşündü ve çok ağladı kuzucuğum, eşimi acile götürdük o kadar yorgundum ki eşimin hasta olduğu haberi gelmeden önce ,sabah iş yerinde, eve gidince erken uyucam burak uyuyuynca bende hemen uyucam diyordum,Hastanede işimiz uzadı serum iğne oksijen derken saat baya bi geç oldu ...Hastane dönüşü sabah burağı doktora götürdüm akşam eşimi sıra bende heralde dedim ve eve geldiğimizde yorgunluktan mıdır anlamadım inliyordum gerçekten kendimi çok kötü hissettim birde oldum olası hastaneler beni etkiler sevmiyorum hastaneyi hastane ortamını eşim serum iğne…

KIŞ BİTTİ BAHAR GELİYOR

Resim
glitter-graphics.com Mart ayının ortasına geldik nerdeyse ,cemreler düşmeye başladı ve bahar geliyor ,Kış ayı bizleri bile hem ruhen hem bedenen çok etkiliyor ,birde çocukları düşünün eve kapanıp kalmak sadece alışveriş merkezlerine gidip oyuncaklara binmek ,ama genelde hastalık bulaşması tehlikesi ile daha çok evde vakit geçirmek çocukların canını çok sıkıyor,ben hep burak daha çok küçük dışarı çıkmakdan felan anlamaz anneannesi ile evde çok rahat vakit geçirir diyordum ama öyle değilmiş şimdi 18.nci ayın içindeyiz ama burak aylar önce sokağı kefetmişti ,hemen hemen hergün anneannesinin elinden tutup tatta tatta diyor ve anneannesi de elinden geldiğince onu dışarda gezmeye götürüyor,öyle birşey ki 7/24 gezsek bizim burak off demeyecek kapasitede :) gezmeden eve geldiğimizde arabadan inip eve girdiğinde kıyametler kopuyor tatta tatta diye bağırıyor bizim kuzucuk :) yeğenim dünyaya gelsin birazda büyüsün işimiz daha kolay olacak inş.hem yeğenime burak arkadaş,hemde burak yeğenime arkad…

TEYZE OLMAK

Resim
Bloğa çok az yazdığımı çok az zaman ayırdırğımı fark ettim....Bunun nedenleri arasında iş yoğunluğu,bazen keyifsilik,bazen tembellik vs. yer alıyor.Hergün akşam oğlumla vakit geçirip bunları yarın mutlaka bloğa yazmalıyım diye düşünüyorum ama ertesi gün iş yerine gidince herşey o iş yoğunluğunda unutulup gidiyor.Bu arada çok güzel bir haber baktım siteye yazmamışım BEN TEYZE OLUYORUM arkadaşlar yeğenim olacak kısmetse kardeşimin hamileliği 4 ayı geçti ve ilk defa teyze olucam :) o kadar mutluyum o kadar heycanlıyım ki anlatamam ....Bu arada yeğenim de erkek ,çok güzel bir haber daha kardeşimde bizim oturudğumuz binaya geliyor yeğenimi kısmetse her zaman görebilicem oğluma da arkadaş olacak çok güzel düşünecelerimiz ve iyi niyetlerimiz var inşallah herley sorunsuz olur ve yeğenime ağustos ayında kavuşuruz...Teyzelik demişken kıskanıyordum ablamla kardeşimi burak doğdu onlar teyze oldu ben neden teyze olamadım diyordum :) neyseki fazla şişinmeme gerek kalmadı benim dünya güzeli yüreği g…