1 Aralık 2015 Salı

uzun bir aradan sonra ........ :)))

                     Çooook uzun zaman oldu .........biliyorum çok oldu , bilmiyorum neden böyle oldu :( ........ Burağım'a bırakmak istediğim özel bir hatıra olarak başladığım bloğumdan neredeyse 2 yıldır uzak kaldım ve yazmayı çok özledim.Aslında en büyük özür oğluşuma ,hiç mi birşey olmadı geçen bu iki yılda da yazmadın anne derse haklı,ama kuzum biliyor Burağımın her günü ayrı özel benim için o benim meleğim bebeğim canım ama dünya işlerine koşturmaca yavaşlattı beni :(
                      Geçen bu iki seneye yakın zaman diliminde çok önemli birşey oldu Mehmet Burak'ın bir kardeşi Mahfuz Ömer dünyaya geldi 31.10.2014'de minicik oğlumuzda aramıza karışarak bizim 4 kişilik bir aile olmamıza sebep oldu.Bize evlatlarımızı nasib eden Allah'a ne kadar şükür etsem, ne desem az az az ..... Şimdi iki melek  sahibi (aşağıdaki resimde görünen), çalışan bir anne olarak devam ediyorum hayat koşturmacasına

                                          
                         Aile büyüdükçe Anne ve Babanın sorumlulukları artıyor ,eşimle ben sorumluluklarımızı en iyi şekilde yerine getirmeye çalışmak için  çaba sarf ediyoruz,Evde Mahfuz Ömer ile ilgili bize en çok destek olan kişi oğlumuz Burağımız ,Onun kardeşine olan sevgisi ilgi ve alakasını ayrıca anlatıcam ,çok az rastlayacağımız bir abi kardeş bağı sevgisi aşkı yaşıyorlar şimdilik bu böyle , İnşaallah hep böyle devam eder .


Hiç yorum yok: