14 Mart 2016 Pazartesi

SON 5 AY İÇİNDE 3.NCÜ KEZ AN--KARA

        Bilmem ki kaç kere ölür insan hayatta,bir kere demişlerdi hep bize... Bir  kere ölünür diye bilirdik büyüyene kadar , çocukluğumuz güzeldi terör diye bir kelime yok dağarcığımda hatırlamıyorum, daha küçücük bir çocukken bu kelimeyi bildiğimi hiç hatırlamıyorum ....Sonra yıllar sonra büyüdükçe ben ,Dünyada büyüdü ,öyle sandığım kadar küçük değildi dünya ve paylaşamıyordu insanlar bu dünyayı,Paylaşmama oyuncaklarımı başkasına vermek istememekti benim için,Dünya koskoca dünya kime yetmiyordu ki ...... Ama yetmiyormuş işte birilerine Dünyayı paylaşmak için küçük çocukların, savunmasız insanların ölmesi gerekiyormuş,hesaplar yapıyormuş insan müsveddesi birileri , her giden canı ellerini ovuşturarak kutlayarak izliyorlarmış ....Benim oğlum Burağım 6 yaşında başladı terör kelimesini duymaya,Haberleri izlerken ansızın karşımıza gelen terör haberlerini kapatma yarışına girerken biz,o çoktan almıştı alacağı mesajı,Ben asker olmıcam dedi ilk başlarda "askerler ölüyor anne , öldürüyorlar onları ,ölmek istemiyorum ben korkuyorum ,asker olmıcam " dedi sonra sadece askerlerin ölmediği öğrendi,Aniden yolda giderken bir bomba patlayacağını ve insanların ölebileceğini gördü,Oyunlarında asker vardı artık bomba vardı silah vardı,Kendi kendine kağıttan silah yaptı ve oyunlarında, ona hiçbir zaman birşey olmadı o hep karşısındakine zarar verdi masum silahçılık oyunu (değil ama hiç değil),Çünkü ölmek istemiyordu oyunlarında bile bunu kabul edemezdi olmazdı.....
       Şimdi dünyanın 4 bir etrafından savaş haberleri ölüm haberleri gelirken ,Ana haberlerin ilk dakikalarını ambulans polis sesleri,yıkıntılar,asfalta dökülmüş kanlar,yaralı yardım bekleyen bedenler kaplarken ,5 ayda 3 kere bir başkentte bomba patlarken çocuklarımıza nasıl güzel yarınlardan bahsedeceğimizi artık hiç bilmiyorum,Gözümüzün önünde burnumuzun dibinde olduğunda bile özlem duyduğumuz kokusunu hiçbir yerde bulamadığımız evlatlarımıza geleceğin hangi güzelliğinden bahsedeceğimi hiç bilmiyorum,Daha 8 yaşında olan oğluma ölüm korkusunu tattıran ölümle ilgili kafasını karmakarışık hale getirip iç dünyasında ona travmalar yaşatan terörün her çeşidine katkısı olan ve terörün her ne sebeple olursa olsun içinde olan yaratılmış hücre yığınından ibaret olan hiçbir canlısına hakkımı helal etmiyorum.
       Dün Ankara'da kan ve gözyaşı vardı,Bugün o göz yaşı evlerde hiç susmadan akıyor,kan topluyor o gözler ağlamaktan .... Ve anneler babalar çocuklar terörle tanışmanın lanetini okuyor ,Terör bir kelime sadece ,onun içeriği canilik hainlik kahpelik acımasızlık kalpsizlik ve tüm iyi insanlar bunları yapanlara tek tek bağırıyor siz canisiniz,hain ve acımasızsınız her iyi insanın dudaklarından bu sesler o insan müsveddesi hücre yığınlarına tek tek ulaşıyor.....
Bu ülkede zarar verdiğiniz her polisin askerin vatandaşın ve ailelerin hepimizin ahı sizlerin kulaklarında tek tek çınlasın her korkuttuğunuz çocuğun her acıttığınız bebeğin çığlığı kulaklarınızdan hiç gitmesin firavun gibi ölün ve cesediniz dünyanın hiçbir yerindeki toprak parçası tarafından kabul edilmesin.
Dünyanın neresinde olursa olsun Suriye'de Irak'da Afganistan'da Arakan'da Çeçenistan'da Mali'de Moro'da Libya'da Somali'de Mısır'da ve sayamadığım bir çok ülkede bölgede yerleşkede masum insanlara zarar veren ,Müslüman oldukları için acı çektirilen Müslüman oldukları için başlarına her türlü çorabı ören hücre yığını insan müsveddelerine Allahım sen kötülük yapma fırsatı verme, yapacakları her türlü fesatlığı kendilerine çevir ve Rabbim lütfen evlatlarımızı bizleri Ülkemizi sen koru ve bize onların perişan hale düşmelerini, çektirdikleri acılar kendilerinde bulmalarını göster.
       Bu dünyayı bizlere zehir edip korkuyla psikolojik ve fiziksel her türlü eylem  ile bizi bin kere öldürenler ;Arkanızdan hiç kimse sizi iyi anmayacak ve siz kıyamet kopana kadar lanetle anılacaksınız her annenin babanın ahı sizin peşinizi bırakmayacak bunu unutmayın ,Çocuklarımıza daha güzel bir dünya bırakmamıza engel olan her türlü  güç ,bu dünya döndükçe size lanetler ahlar beddualar ulaşacak bunu unutmayın .....

Hiç yorum yok: