Kayıtlar

Şimdi nasıl geçiyor derseniz zaman ....

Resim
Ömer 3 yaşında artık Burak ise 9 yaşında 4.ncü sınıf talebesi, ben bu blogu hazırlarken amacım hergün veya en azından 2-3 günde bir yazmak Burak ile (Ömer o zaman yoktu :) )ilgili anıları paylaşmaktı niyetim ama sadece düşünmek niyet etmek yeterli olmadı vakit yokluğu ve yorgunluk girince devreye yetişemedim :(( çok üzgünüm bu konuda .... benim hayallerimde bu blogu harika anılar ile doldurmak Burak 18 yaşına geldiğinde doğum günü hediyesi olarak ona bu blogu hediye etmek vardı,o zaman çocukluğunu bir nebze de olsa yaşar gibi olacak belki de çok etkilenecekti ...Fakaat zamane çocukları ah onlar ...kaçar mı bir şey onlardan kaçmadı öğrendi blogu olduğunu :))) şimdi zaman buldukça nadirde olsa yazıyorum böyle ......

          Nereden başlıyayııııımmm .........

          Ömer'imiz hayatımıza girdiği günden beri biz ebeveynlerin yorgunluğu arttı çok hareketli ve çok şirin bir çocuk kuzumuz, soranlara 2 çocuğumuz var fakat ilk defa çocuk yetiştiriyoruz diyorum :))) biz Burak&…

Portofino :)

Resim
https://www.youtube.com/watch?v=phTslMxr6O4



https://www.youtube.com/watch?v=phTslMxr6O4

Bir şarkının meşhur ettiği, o şarkıyı duyanın merak edip görmek istediği, adı aşkla, romantizmle anılan küçük İtalyan şehri Portofino'ya hayatımın bir bölümünde gitmeyi ne çok isterim bu küçük şehrin resimleriyle dolu bilgisayarım flash diskim vs.bilmiyorum ama çok sıcak ve çok sevimli geliyor bana :) eskiden küçük şirin bi balıkçı köyü olan portofinoda Hayatı boyunca 9 kez evlenen Elizabeth Taylor4 evliliğinde balayını geçirmiş.Bende belki eşimle,evlilik yıldönümümüzde giderim,Planlarımız arasında var çünkü evliliğimiin her on yılı bittiğinde kız kulesi,pisa kulesi ,eyfel kulesi gezilecek  yani her 10 yılda ,bir kuleye gidilecek :)) kısmet bakalım.... İtalya'ya gittiğimizde de portofino gezilmeden dönülmeyecek şartım bu :)

Portofino, kuzeybatı İtalya'da Ligurya bölgesinde Genova ili'ne bağlı bir belde. Portofino beldesi alan itibariyle Genova ili içerisinde en küçük belediyedir. Ren…

SON 5 AY İÇİNDE 3.NCÜ KEZ AN--KARA

Bilmem ki kaç kere ölür insan hayatta,bir kere demişlerdi hep bize... Bir  kere ölünür diye bilirdik büyüyene kadar , çocukluğumuz güzeldi terör diye bir kelime yok dağarcığımda hatırlamıyorum, daha küçücük bir çocukken bu kelimeyi bildiğimi hiç hatırlamıyorum ....Sonra yıllar sonra büyüdükçe ben ,Dünyada büyüdü ,öyle sandığım kadar küçük değildi dünya ve paylaşamıyordu insanlar bu dünyayı,Paylaşmama oyuncaklarımı başkasına vermek istememekti benim için,Dünya koskoca dünya kime yetmiyordu ki ...... Ama yetmiyormuş işte birilerine Dünyayı paylaşmak için küçük çocukların, savunmasız insanların ölmesi gerekiyormuş,hesaplar yapıyormuş insan müsveddesi birileri , her giden canı ellerini ovuşturarak kutlayarak izliyorlarmış ....Benim oğlum Burağım 6 yaşında başladı terör kelimesini duymaya,Haberleri izlerken ansızın karşımıza gelen terör haberlerini kapatma yarışına girerken biz,o çoktan almıştı alacağı mesajı,Ben asker olmıcam dedi ilk başlarda "askerler ölüyor anne , öldürüyo…
Resim
Küçük börülcemiz (Mahfuz Ömer)hızlı bir şekilde büyüyor büyüdükçe de abisinden görmediğimiz hiç alışık olmadığımız bir hareketlilik kazanıyor,Bazen çevremdekilere ben hiç çocuk büyütmemişim ilk defa çocuk büyütüyor gibiyim diyorum ,Ve bazen Burağıma karşı suçluluk hissediyorum,Gayet mükemmel bir çocukmuş benim oğlumda ben bazen fark edememişim,Oysa annem hep söylerdi Burak gibi çocuk bulamazsınız evladım derdi annem çok haklıymış,Burağım sakin hayırı eveti anlayan bir çocuktu ,şimdi burdan şu sonuç çıkmasın ,ben pısmış sindirilmiş bir çocuk istiyorum öyle çocuktan hoşlanıyorum gibi bir şey değil bu benim dediğim başka bir şey daha sakin mizaçlı değil yani Ömer'imiz,Fakat o kadar şirin mimikleri ve kendini sevdirme tarzı var ki hiçbir şey söyleyemiyoruz,Allah'tan abimiz harika bir abi ,Ömerin yaptığı onca hareketliliğe gülerek veya sakince karşılık veriyor,Geçen gün işten eve döndüm Burağımın gözleri ağlamaktan şişmiş ,Kuzum neyin var dedim Ömer'i gösterdi,Ne oldu …

Binbir surat Burak :)))

Resim

ÇAMURLU BİR ÇANTA VE BİR CESET ..............................................................................................

Resim
http://www.mynet.com/haber/yasam/suriyeli-bebek-besinsizlik-ve-soguktan-hayatini-kaybetti-2304450-1

Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, merkez Seyhan İlçesi’ndeki otogarda li bir bebeğin öldüğü ihbarını aldı. Otogara gelen polis, bekleme salonundaki bir koltukta kız bebeğin cesedini buldu.

Sağlık ekiplerine         
haber veren polis, çevrede bulunan bir Suriye vtandaşı aracılığıyla anne Nesrin Berdoş ile konuştu. Bebeğinin yanında oturan ve gözyaşı döken anne Berdoş, Halep’ten yürüyerek Hatay’a, oradan da İstanbul’a gitmek üzere akrabalarıyla Adana’ya otobüsle geldiklerini anlattı.

Babası Suriye’deki iç savaşta hayatını kaybeden Garam bebeği otogara gelen sağlık ekipleri, koltuktan alarak ambulansa götürdü.
Suriye'den yürüyerek Hatay'a gelen ailenin yanında getirdiği çantanın üzerindeki çamur dikkat çekti

Adana Adli Tıp Kurumu’na götürülen Garam bebeğin ilk belirlemelere göre besin yetersizliği ve soğuğa bağlı olarak yaşamını yitirdiği öğrenildi.
       Size güzel…