OĞLUŞUMUZUN 1.nci YAŞ, DOĞUM GÜNÜ


glitter-graphics.com

Burak 3 eylül 2008 doğumlu doğum günü bu sene ramazana denk geldi oruçlu olmamız ve orucun herkeste neden olduğu yorgunluktan ve çalışıyor olmamdan dolayı 3 eylül 2009 günü burağımızın doğum gününü kutlayamadık ve 17.10.2009 günü biraz gecikmeli olarak ama içimize sinerek kutladık :) çünkü hazırlıklar pastası herşey tam istediğimiz gibiydi...Aile içi bir kutlamaydı burak 1 yaşını bitirp 2 yaşına giriyordu Anneannesi,Hayrettin dedesi,Süveybe teyzesi,Turgay Eniştesi,Asiye Teyze(cicianneannesi),Müfit Amca (Cici Dedesi),Babaannesi,Amcası,Güneş Yengesi,Nuran ve Arzu Halası,Kuzenleri (Murathan,Batuhan,Nisanur,Elif,Ezgi),Arkadaşım Canan,Narin,Samet,Mücahit abi ve Erhan (enişteleri) bizler (Annesi & Babası ) ile birlikte güzel bir doğum günü kutladık Canım ablam Rabia (oğluşumun büyük teyzesi) ingiltereden gelecek müşterileri ile toplantısı olduğu için toplantı geç saatte biteceğinden malesef çok istemesine rağmen gelemedi...Oğluşum hiç anlamasada o akşam hediye yağmuruna tutuldu :) e biz doğum gününü her hafta yapalım o zaman sizde hep gelin bize dedim :) herkes kabul etti ama ben bu doğum gününde yaptığım hazırlıkları her hafta yapabilecek kapasitede görmüyorum kendimi :) ...günler öncesinden odayı süslemek için gidip doğum günü süsleri buldum balonlar çocuklara şapkalar sonra ikram hazırlıkları derken yoğun bir hazırlık sürecinden geçtik tüm yorgunluğuma değdi ama, oğluşuma güzel bir doğum günü kutladık ama bu koşturmacamda destek emek ve yardımlarını esirgemeyen bana tüm hazırlıklarda yarım eden ilgilenen başta anneannemize, teyzemiz süveybeye,cicianneannemiz asiye teyzeme ,ayten teyzeme çok ama çok teşekkür ederim....Şu anda çok küçük olmasına ve ilerde hatırlıyamayacağı bir kutlama olmasına rağmen ona ve bizlere çok güzel resimler ve videolar kaldı...ileride bunlara bakıp mutltuluk ile gülümseyeceğimize eminim.İleride burağın kendisiyle ilgili birçok hatıra bulacağı bu blog'da benden oğluma hediye ... :)
Zaman ne kadar çabuk geçti 1 yıl koskoca 365 gün oysa daha dün gibi gözümünün önünde kuzumun hastanedeki hali, ben ameliyattan çıkmıştım asansörde ayılmak üzereydim ameliyattan dolayı büyük bir acı hissediyordum daha fazla dayanmayıp ağlamaya başladım o sırada asansörden inmiş odama alıyorlardı beni , yatağıma yatırdılar ve herkes yanımdaydı annemler ağlıyorlardı ramazan ayıydı ramazanın 3.ncü günüydü daha, minik oğlum orda beşiğinde yatıyordu kendime gelince bebeğimi verdiler kucağıma, allahım ne kadar güzeldi ne kadar minikti birşey olacak incinecek diye korkuyor insan ,öyle  masum öyle habersizdiki herşeyden sessiz bir şekilde yatıyordu incecik cılız sesiyle ağlıyordu o anlar onu ilk olarak emzirmek öyle tarif edilemez bir duygu ki allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın... şimdi büyüdü ilk aylar o ilk anne olmanın verdiği tecrübesiz dönemler ,gaz sancıları sütten ek gıdaya geçiş dönemi aman ne yerdirsek ne yapsak diye tırmaladığımız internetten kitaplardan aldığımız tarifleri uygulama mamalar derken burağımız büyüdü 1 yaşını bitirdi ve şimdi kocaman bir çocuk edasıyla etrafta salına salına badi badi geziyor bizim yumurcak.. doğum gününü de kutladık allah daha nice mutlu günlerini görmemizi nasib etsin . çok güzel bir gün geçirdik oğluşumuzun sayesinde,Dualarım hep onunla ve tüm çocuklarla onların yüzü hep en mutlu oldukları anlardaki gibi gülsün hep sıkıntısız sorunsuz istedikleri gibi mutlu imanlı  insanlar olarak yaşasınlar...
Güzel oğlum doğum günün kutlu olsun.. bebeğim seni o kadar çok seviyorum ki her zaman ama her zaman aklımda kalbimdesin  SEVGİLER

                   Annen :  Betül İNCE ÖNCÜL

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33

ramazan bayramının ardından