PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33





HERKESE MRB
Bu yazım sadece Pastakolik Arzu hanıma ... :)
Arzu hnm Pastaland sayesinde tanıdığım sadece telefonda görüşüp pozitif ses tonu ve harika ilgisinden müthiş keyif alıp görmeden sevdiğim oğlumun yukarda gördüğünüz harika pastasını yapan harika bir pasta ustası ....Bursada oturan arkadaşlarım için söylüyorum eğer butik pasta yaptırıcam diyorsanız butik kurabiye yaptırmak istiyorum diyorsanız bence arzu hnm bu konuda tek adres...Oğlumun doğum günü  hazırlıklarına başladığımızda en önemli konu pastaydı burak daha doğmadan önce eğer bebeğim doğar ve allah kısmet eder doğum gününü kutlarsak butik pasta yaptırıcam demiştim ...Çok şükür o mutlu güne gelmemizi allah nasib etti ve ben pasta yaptıracağım yer arayışına girdim istanbulda bu işi yapan çok fazla yer olduğunu biliyordum ama bursada çok fazla bilgim yoktu bende pastalanda gittim ve bana butik pasta yaptıracağım bir yer söyler misiniz dedim onlarda bana 2 telefon verdiler bu telefonlardan biri arzu hanıma aitti ilk olarak arzu hanımı aradım ve kendisiyle telefonda ilk konuşmamızda içimden bir ses pastayı bu bayana yaptıracaksın betül dedi ve hislerim kuvvetliymiş oldu da (iykide olmuş) Arzu hanıma istediğimiz pastanın modelini mail attık tabi bizim mail attığımız pasta modelinden daha güzel oldu burağın pastası,bu da yetenek işi işte ...Arzu hanım dediği gün pastamızı bize teslim etti ama bu arada pastanın yapım aşamasında bizi arayıp pasta hakkında bilgiler verdi bizimle konuştu harikaydı bu ilgi (çok teşekkürler )...pastayı 17.10.2009 cumartesi öğlene doğru eşim eve getidiğinde hepimiz çocuklar gibi sevindik ben akşama kadar pastaya kaç kez baktım hatırlamıyorum bile resimlerim belki çok güzel çıkmamış olabilir ışık ayarını felan güzel yapamadım ama pastamız gördüğünüzden daha güzeldi arkadaşlar....oğlum bile gördüğünde o kadar güzel baktı ki pastaya hepimiz çok güldük :) doğum günü akşamı pastayı gören herkes çok ama çok beğendi çocuklar üzerindeki şeker hamurundan süsleri yemek için yarıştılar pastanın tadı nefisti ve biz çok ama çoookkk memnun kaldık bundan sonra butik pasta veya kurabiye yptıracağım zaman benim adresim belli ....
Ellerinize sağlık Arzu hnm emeğinize ne kadar teşekkür etsek az , mutlu günümüzde sevincimize sevinç kattığınız için bizi misafilerimize oğlumuzun ileride bakacağı doğum günü hatırlarına güzel bir resim bıraktığınız için doğum günümüz bittikten sonra dahi arayıp  ilginizi esirgemediğiniz için sonsuz teşekkürler keşke Türkiyede herkes sizin gibi işini tam anlamıyla ve kusursuz yapsa tekrar tekrar teşekkrüler

BETÜL & MEHMET & BURAK ÖNCÜL

Yorumlar

Arzu Albayrak dedi ki…
Betül hanım o kadar güzel ve övgü dolu şeyler yazmışsınızki söylecek bişey bulamıyorum.Bu güzel sözlerinizle beni gerçekten onurlandırdınız tekrar çok teşekkür ederim :)))
Sevgiler...
o sizin hakkınız arzu hnm asıl biz çok ama çok teşekkür ederiz emeklerinizin karşılığı olarak az bile sevgiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

ramazan bayramının ardından