sadece uyurken emiyorduk şimdi bütün gün elimizde

başlığı okuduğunuzda aklınıza emzik gelecektir hemen ama değil ... oğlum daha 5-6 aylıkken  bir huy edindi ilk önceleri yatarken yan dönüp anne memesi emer gibi yastığını emiyordu daha sonra bu yetmemeye başladı ve yazma alıp yazmalarını emmeye başladı dün belginle konuşurken ikizlerimizin annesi (http://fifiyledodonunsitesi.blogspot.com/) burak az emdiği için bu şekilde davranıyor psikolojik olarak dedim, ama belgincim kabul etmedi emmesiyle alakalı bir durum değil dedi , annesiyle beraber olan çalışmayan annelerin çocuklarında da görülebiliyormuş böyle durumlar,haklıda ama ne bileyim ben hep kendimi suçlu hissediyorum ....uzun süredir burağı uyutacağımız zaman ,bu durum  böyle devam ediyor burak yastığa başını koyunca eline yazmasını veriyoruz onu emerek uyuyor yazma yoksa yastığının kılıfını emiyor bu durum yatarken devam edip duruyordu fakat geceleri beni üzen bu durum artık gündüzleride devam ediyor evde etrafta yazma bırakmamak için yarışıyoruz çünkü artık gündüzde ne kadar yazma bulsa onları alıp hepsini birden emmeye çalışıyor ama ben hala bu durum psikolojik o yazmaları emerken rahatlıyor diye düşünüyorum ve artık bütün gün bunu yapmaya çalışmasıda gerçekten üzüyor beni ... doktoruna sorduğumuzda bu durumun normal olduğunu söylemişti ama bir pedagog ile de görüşsem iyi olacak galiba ...oğluşumun her hareketi her yaptığı beni sonsuz mutlu ediyor fakat bu yazma ve yastık emmeside beni en üzen durum ...ama şu da var allah hastalık vermesin bunlar geçici ilerde gülümseyerek hatırlayacağımız bir hatıra olarak kalacak..sadece biz anneler evlatlarımız ile ilgili en ufak olumsuzlukta tedirgin olup üzülüyoruz korkuyoruz endişeye kapılıyoruz :) napalım benim boncuğumda yalancı emzik emmiyor yazma emiyor yapacak birşey yok :) ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

emeklemeye başlıyoruz

PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33