ne zaman bu kadar büyüdün sen meleğim

biz büyüklere çok ama çok basit gelen bir çok şey aslında sizin için ne kadar zormuş oğlum dünyaya geldikten sonra onu büyütürken anladım bunu ...bir kaç gündür sana gel gel gel yaptığımızda hemen ellerini uzatıp kucağa gelmek istiyorsun ama öyle herkese değil tabi :) bir kere sana gel gel yapan içten gülümseyecek sana ondaki gülümseyişi görüp inanacaksın karşındakine o zaman gidiyorsun kucağa yoksa hayırrr kesinlikle gitmiyorsun :) bu huyun bana çekmiş galiba ..çünkü samimiyetine inanmadığım hiçbir insana hayatımda sevgimi kalbimi açmıyorum açamıyorum çünkü yapmacık çünkü riyakar olamıyorum... ellerini uzattığında kucağıma geldiğinde seni öpüp kokluyorum doyasıya ..öyle güzel kokuyorsunki kucağımdan hiç inme hep kucağımda ol yemeden içmeden seninle vakit geçireyim istiyorum...ellerini uzatıp kucağıma gelmek istediğinde o kadar mutlu oldum ki büyüdü dedim artık oğlum büyüdü gittikçe daha da büyüyor doğduğunda kıpırdatamadığın kolların artık hızlı hızlı hareket ediyor ve artık mesaj taşıyor ....annecim kucağına al beni diyorsun SENİ ÇOK SEVİYORUM

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

emeklemeye başlıyoruz

PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33