kim tutar artık oğluşumu---yürüyoruz işte hepsi bu :) :)

Akşam işten çıktıktan sonra eve geldim anneannemizin çok güzel bir sürprizi vardı kızım sana sürprizimiz var dedi heycanla cümlenin devamını bekledi Burağımla yere oturdular annem eline burağın sevdiği bir oyuncağını alıp ondan uzak bir yer oturdu hadi gel oğlum gel aşkım dedi benim minik prensim biraz tedirgin biraz kendine güvensiz bir ruh haliyle düşme korkusu hep aklında ama almayı hedeflediği oyuncağına kavuşma heyecanı ile pıtı pıtı yürümeye başladı Allahım o kadar güzeldi ki paytak paytak ben çığlık atıp gülmeye başladım annecim artık yürüyor desteksiz yürüyor diye bağırıyordum babam da büyük bir keyifle burğı izliyor afferim dedem afferim benim oğlum diyordu işten gelen bir anneye bundan daha güzel bir hediye verilemezdiki :) babam bizim pratiklerimize dayanamadı, en sonunda aldı kucağına torununu yormayın benim oğlumu dedi bizim ufaklık dedesinin kucağına gitti oyuncağıda elinde eee geriye ne kaldı dedeyle boğuşma ve en sevdiği şey dedesinin saçını çekip dedesinin komiklik olsun diye bağırmalarına katıla katıla gülmek :)Yine çok güzel bir hediye verdin annecim bize .... dünyaya gelişin zaten bize Allah tarafından verilmiş en güzel hediyeydi sen bizi böyle sürekli hediye yağmuruna tutacaksın anlaşılan ne mutlu bize cnm oğlum SENİ ÇOK SEVİYORUZ HEMDE ÇOK

Yorumlar

babycakes dedi ki…
ayyy benim minik bıdıkım yürüyormuş da:))))
bu arada yeni yaşını kutlarım tatlımın.... daha nice sağlıklı mutlu huzurlu tüm sevdikleri ile beraber yaşları olur inşallah:)))
babycakes dedi ki…
teşekkür ederiz teyzei çok nazkisin :) artık yürüyoruz evet cnm hemde denizde alabora olacak bir yelkenli gibi bir oyana bir buyana sallana sallana :) henüz dengeyi tam kuramadık ama oda olcak yakında sevgiler kuzucuklarını öptük

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33

ramazan bayramının ardından