uykumuzda bile vavv vaavvv

burak benim aksime hayvanlara karşı son derece ilgili ve korkusuz böyle olması beni mutlu ediyor sanırım veteriner olan ablama (teyzesine) çekti burağın ilk söylediği kelime babama dede demesiydi ilk dede dedi burak dede ve babadan sonra ise en çabuk öğrendiği dilinden düşürmediği ise  vav vav ...annem hergün dışarı gezmeye götürüyor burağı mahallede geziyorlar komşumuzun köpeğini fark etmiş birgün burak o kadar heycanlanmış ki köpek hav hav dedikçe coşmuş bizimki :) akşam eve geldiğimde parmağıyla dışarıyı gösterip vav vavv diyordu annem anlattı hemen köpek gördü bugün çok sevindi dedi ,o günden sonra oğlumda bir köpek sevgisi başladı sormayın gitsin anneannesiyle hergün komşumuzun köpeğini görmeye gidiyorlar babaannesinde bahçede köpek var oraya gittiğimizde köpeğe doya doya bakıyor evde herşeye vav vav demeye başladı bir gece çok terlediği için yatağından yavaşca aldım tam sırtını kontrol edicem aniden uyandı şöyle bir silkelendi vavv vaavv vaavv diye bağırmaya başladı ama nasıl gülüyor bu arada allahım uykusunda bile köpek hatırlıyor bu benim oğlum ne yapsak diye düşünmeye başladım , oyuncak bir köpek alalım dedik tüysüz ve kendisine uyan bir köpek alalım dedik ,birgün çarşıda sevimli bir oyuncak köpek gördüm havlıyor yürüyor ve plastik tüysüz olaması da sevindirdi bizi eve götürdüğümüzde köpek havlayarak yürümeye başaldığında korktu burak birkaç gün sonra ancak alıştı köpeğine,ses çıkaran oyuncaklar korkutuyor onu süveybe teyzesi şarkı söyleyen şirin baba almıştı burağa o da şarkı söylerken bacaklarıma sarılıp ağlıyordu sonradan alıştı onada ..şimdi çok mutluyuz evde bir vavv vavavımız var burakla azıcık biribirmizi üzecek olsak vav vav tek kurtarıcı onu alıp evin içinde gezdirip gönül alıyoruz .... :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33

ramazan bayramının ardından