DOĞUM GÜNÜ TEŞEKKÜRÜ


Sabahtan başlayıp gece 12'ye kadar süren doğum günü kutlama mesaj ve telefonlarına bizim mutlu günümüzde mutluluğumuzu paylaşan herkese binlerce kez teşekkürler

İlk önce beni de dünyaya getiren yıllarca tüm sorumluluğumla ilgilenen ve benim en güzel şekilde yetişmemde katkısı olan başta anneciğim ve babama binlerce kez teşekkürler , yıllarca tüm sevigisiyle tüm inceliği ile bana bakıp büyüten sevgi dolu anneme , şimdi de bize gösterdiğinden daha fazla sevgi emek şefkat özveriyi oğlumuz burağa gösterdiği  için , anneciğime tekrar tekrar binlerce kez teşekkürler , gözümüz arkada kalmadan burağımıza baktığın için tüm gününü sadece ona ayırıp aylardır kendinle ilgili hiçbir şey yapmayıp en sevdiğin aktivitlerinden vazgeçip kendini sadece burağa adadığın için her akşam eve geldiğimizde sizin evin kapısının önünde burağın ve senin kahkalarını duyduğum için her akşam burağı gördüğümde gözlerini gülüyor gördüğüm için tüm gün beni görmemesine rağmen ona o kadar güzel bir gün geçirmiş olmandan benim kucağıma gelmek istemeyip senin kucağından inmek istemeyişinden , burağa yaptığın harika yemeklerden , sıkılmasın diye koca gün bir çocuk gibi onunla ve oyuncaklarıyla oynayışından dolayı yetmeyip bizim evimizin temizliği yemeği ütüsü düzeniylede ilgilendiğin için benim ANNEM olduğu için ve daha nice nedenden dolayı Anneme canıma binlerce kez teşekkürler sen canımsın annem seni çok seviyorum Allah seni başımızdan eksik etmesin.Hiçbir şey yapmasan da hiçbir emek vermesende sadece benim ANNEM olman inan bana yeter .
 BABACIĞIMA...Ben hep Hıdır dedemden daha tatlı bir dede yoktur bu dünyada derdim Ahmet dedemde öyle ama gördüm ki öyle değilmiş Dünyanın en tatlı en şirin en sevgi dolu dedesi oldun babam...Bizi nasıl çok mutlu çocuklar yaptıysan oğlumuz için daha fazla gösterdiğin emek ve özveri için seni her gördüğünde çığlıklar atarak sana koşan kucağına almadığında küsüp ağlayan sana bu kadar sevgiyle bağlanan bir çocuk yaptığın için burağı binlerce kez teşekkrüler babam SENİ ÇOK SEVİYORUM....
       Annem ile ilgili teşekkür kısmı uzun sürdü biraz ama annelerin emekleri asla ödenmez bu dünyada bize en çok hakkı geçen insan annemiz sonra babamız annemle ilgili yazsam sayfaların yetmeyeceği teşekkürlerim var aslında birkaç cümle çok az kaldı biliyorum fakat daha teşekkür etmem gerek birsürü sevdiğimiz var ...

Burak henüz okuma yazma bilmeyecek kadar küçük olduğu için annesi olarak ben yazıyorum tüm teşekkürleri fakat oğlumunda yüreğinde bu teşekkürleri barındırdığına eminim ......
Annem ve Babamdan sonra İlk önce Ablam (Rabia) ve Kardeşim (süveybe) 'in sabah erkenden sevinç içinde arayıp burağın doğum gününü kutladıkları için bizde oğlumla çok teşekkür ediyoruz....
Kuzenlerimin bütün gün msn resmi olarak burağın resmini kullandıkları ve sevgi dolu mesajları ve telefonları için ben ve oğlum çok teşekkür ediyoruz ....
Burağı gerçek torunları gibi benimseyen her an manevi anlamda yanımızda olan Manevi dedesi (Müfit amca)anneannesi (Asiye teyze ) ve dayısı (İlkere ) doğum günü kutlamaları için ben ve oğlum sonsuz teşekkür ederiz .....

Teyzelerim yüksel,ayten,hacer,ufuk ve zekiye teyzeme de telefonları ve tebrik mesajları için ben ve oğlum çok teşekkür ederiz ....
Babaannesine ve Güneş yengesine de arayıp burağın doğum gününü kutladıkları için ben ve oğlum çok teşekkür ederiz ....
Halası (nuran abla)'na teşekkür ederiz

-----SEVGİLER--------OĞLUM BURAK &   ANNESİ BETÜL

NOT :Bursada olan herkes anneannesi teyzesi benim teyzem babaannesi yengesi manevi müfit dedesi ve manevi asiye anneannesi herkes doğum günü kutlamasını ne zaman yapacağımızı sordular bu akşam süveybe teyzesi ile eniştesi dayanamayıp geldiler burağı görmeye, annemle pasta yapmışlar küçük bi tane .büyük kutlamayı beklemeye dayanamadık dediler önden bi küçük kutlama yaptık asıl kutlama ramazandan sonra şimdi herkes oruçlu ve insanlar yorulmasınlar diye kutlamamız ramazandan sonra kısmetse herkese bildirilir :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

büyümek ....

PASTAKOLIK www.pastakolik.com & www.pastakolikarzu.blogspot.com & 0535 382 49 33

ramazan bayramının ardından